dilluns, 16 de març del 2009

Hi ha vida més enllà de l'ADN (una història d'eclipsis i vampirs)

Aquesta setmana una notícia va colpir greument el meu cor derramant un gran allau de llàgrimes per les meues galtes. Alguna cosa havia mort en el meu interior en ser testimoni d'aquest esgarrifador fet que sense cap dubte passarà a la història. Vaig notar com una part de la meua ànima se n'anava... em deixava... i una gran commoció s'apoderava de tota la meua persona. L'ADN (el periòdic) havia llevat la seua secció de ciència. La meua carrera humorística s'acabava... s'estavellava contra el terra després d'haver arribat al seu summum amb aquell acudit de les Converses (jejeje jeje)... però de nou una nova notícia colpia amb més força el meu cor... (converses... jejeje... jeje...) tornant-me aquell fragment d'ànima perdut (jeje... je)... el diari Público també té secció de Ciència!!!

Després em vaig enterar que la gran majoria dels periòdics tenen secció de ciència... i això (vullgues que no) li va llevar emoció al meu descubriment, però com este és el meu bloc, doncs ho escric igualment perquè em dóna la puta gana. I punt.


Però ara passem al que interessa (bé... interessar interessar... tampoc, però bé) aquesta setmana el diari Público publicava (valga la redundància) en la seua web una entrevista amb Míster Eclipsi, que no és un eclipsi molt guapo sinó un senyor, i que, com podeu comprovar en la fotografia no li han ficat aquest malnom per la seua bellesa sinó pels seus coneiximents en l'apasionant món dels eclipis. Eclipsi, a banda de ser nom de travesti, també és un fenòmen de la natura (què passa? a mi Eclipsi sempre m'ha sonat a nom de transexual... jo me l'imagine amb bigot, minifalda, perruca i accent cubà... "hola, cari... llámame Eclipse, mi amol..." en castellà encara més... sinó qui tinga collons que li fique al seu fill de nom Eclipsi i veurà... segur que li ix travelo... i sinó segur que molt normal el xiquet no li ix...), hi han dos tipus d'eclipsis: Estan els eclipsis de Sol, que és quan la Lluna es fica entre la Terra i el Sol, tapant-lo per uns moments, i està l'eclipsi de Lluna, que és quan el Sol es fica entre la Terra i la Lluna, també anomenat Apocalipsi. Doncs bé, en aquesta entrevista, el senyor Espenak , que així s'anomena el subjecte en qüestió, afirmava que "El eclipse es el fenómeno más hermoso de la naturaleza", que dius tu sabràs tot el que et done la gana de eclipsis però la teua vida és un puto asco!! nano! amb quin tipus de xicones has estat tu per a pensar això?? Un eclipsi el fenòmen més bell de la natura?? què passa amb tu, senyor Espenak? què fas? te la peles quan bota l'automàtic?? nano, un eclipsi està bé... sobretot si vas a segon d'ESO i interrompen les classes per anar a veure'l... però d'ahí a que siga el fenòmen més bell... dóna que pensar... nano... ix de casa i veu una miqueta de món, home... que el més bell siga que desapareix el Sol durant uns segons... el tio este quan es faça de nit fliparà!
Però bé, ara que parle de nit, deixe açò, que ja s'aproximen les dotze de la nit i encara no he untat la finestra de la meua habitació amb crema d'all ni he mullat la porta amb aigua beneida (què passa? com si vosaltres no tinguereu manies...), bona nit.