diumenge, 8 de març del 2009

Coses sobre les coses

Viure en Gandia et canvia la vida -no és tant el fet de no tindre ordinador, tot i que això et supose no actualitzar tan a sovint com voldries un bloc que lligen en total tres persones (dues de les quals sóc jo)-, passes de estar tot el dia sense fer res a passar-te el dia menjant, dormint i escurant (el curs pròxim ens busquem un pis amb rentaplats).


El dia a dia
T'alces a les 7:30 per anar a per el pà i poder estar una miqueta abans en classe per a no fer tard (perquè jo no em perd ni una classe), quan tornes et fas el dinar (perquè jo no sóc dels es passen la setmana menjant pizza i kebab, per l'amor de Deu!), després aprofites per netejar el pis i fer els deures (i no com eixa gent que dorm la migdiada fins les vuit de la vesprada, quina calamitat!), cap a les vuit te'n vas a córrer o a jugar a bàsquet (hi ha cuidar-se), quan tornes et dutxes sopes (de nou ni kebab ni pizza) tranquilament amb els teus companys de pis i ningú més (repetisc: ningú més), fins les deu de la nit, que et gites a llegir una miqueta i a dormir (en ningun cas a eixir de festa amb els amics amb qui has estat sopant i amb uns quants més amb qui has quedat en el Varadero o en el Kilombo, que són dos pubs on no has estat en ta vida), que demà serà un nou dia en la monòtona vida de l'estudiant de Comunicació Audiovisual.

PD: Per cert, aprofite per saludar a ma mare, que m'ha dit que de tant en tant llig el bloc.


PPD: O millor dit, espai publicitari:
Volia dir-vos alguna cosa més, com que ja està gravat el segon programa de l'Açò hi hauria que gravar-ho (aquesta vegada ja compleix unes condicions mínimes), que l'anem a fer setmanal i que ens el van a emetre en UPV-Ràdio (la ràdio de la universitat), tot i que encara no sabem ni quin dia ni a quina hora ni res. De totes maneres el podeu trobar clickant sobre el nom del programa. Dir també que el dijous pròxim a les 20:00 actue en la Buho Bíblica (l'obra de teatre que fa el grup de teatre del Campus de Gandia), en el Paraninf de la Universitat Politècnica (al campus de Vera), per cert, que jo no sé on està el Paraninf, a mi no m'ho pregunteu... jo vos puc dir on estan els bars (perquè m'ho han dit, mare, perquè m'ho han dit)... però el Paraninf no... a més quin nom és eixe? Paraninf... com volen que sàpiga on està? si fins i tot el nom és lleig... Paraninf... pf... si pareix eixit d'un compte de fades o algo... de Narnia... No? "Las crónicas de Narnia: el león, la bruja y el Paraninf"... per cert, que faig de poma i dic una frase en tota l'obra, però tot i això l'obra és molt bona i vos riureu muntó si aneu (done la meua paraula). Ah! i sobre el monòleg... si conseguisc passar-me'l a l'ordinador ja em pensaré si penjar-lo per ací.

2 comentaris:

Josep ha dit...

Sap vostè si vindran a Barcelona?

Simó Martí i Olmos ha dit...

home, si fas referència a l'obra de teatre ho veig malament, la veritat, però gràcies per la confiança... si ho dius per allò del programa de Berto encara no m'han contestat...