dissabte, 4 d’abril del 2009

Un missatge de violència

Bona nit. Torne a saludar-vos des del meu amagatall secret de l'illa de la Calavera (no és que tinga esta forma sinó que és seua i em passa tots els mesos el lloguer) per comentar-vos una notícia que vaig llegir fa poc en El País (no tinc ganes de buscar el link) i que deia que un de cada deu metges han estat agredits en la feina. El pitjor de tot és que ho pintaven com un drama, com una tragèdia... quan jo pense que és una cosa que deuríem de fomentar... a veure: és molt més pràctic si li has de pegar a algú, si t'entra un impuls de violència, almenys li pegues a una persona que sap com curar-se... eixa persona té els coneixements suficients per saber com tractar-se les ferides, i més encara en el seu propi lloc de feina, on té tot l'instrumental necessari i els companys per si li fa falta alguna ajuda per al que no puga fer ell si té un braç trencat... Prou d'aquesta impunitat dels doctors!! Per a que porten bata les senyores que t'apunten en l'ordinador de la llista d'espera? De què tenen por? De que se'ls caiga el café per damunt? Es mereixen una pallissa!! Des d'ací vull fer la meua humil aportació per millorar les condicions de la violènica medicinal (pegar-li als metges), i que em disculpe si hi ha algun/a professional de la medicina llegint açò, però hem de promoure un moviment de violència envers els metges... els metges i les girafes... quina ràbia em donen les girafes... grrrrrr... amb eixos ulls de girafa... i eixes orelles de girafa... i eixe coll de girafa... sempre mirant-te per damunt del muscle... es creuen molt superiors les girafes... creuen que tenen dret de furtar-te els diners de l'esmotzar i anar-se'n amb total impunitat... maleïdes girafes... grrrrrr... quina ràbia em donen... són totes unes hippies... unes hippies, unes comunistes i unes... sabeu què? oblideu-se dels metges, centrem-nos en les girafes.