divendres, 4 de desembre del 2009

Una de zombis

Mooooooooooooooooooooooor!!! Mor, fill de ta mare!! Moooooooooooooooooooooooooooor!!!!!

No, no se m'acudia millor forma de començar. Ja tenim el segon programa de l'Açò Hi hauria Que Gravar-ho... el millor programa d'humor que se grava en l'estudi de ràdio del Campus de Gandia els dimecres entre les 9 i les 11 del matí (d'açò se'n diu marketing).
Aquesta setmana tenim:
- Los Gonsales, la teleserie que, com no té pressupost per a plató, se fa en la ràdio (escrita per Mario i interpretada per ell, i per Vicent, Raquel i Víctor)
- L'actualitat (la de notícies de veritat) de Fran i Víctor
- Les notícies que apareixen al final del diari i en lletra xicoteta (sí, la secció té eixe nom, què passa?) de la mà de Mario i un servidor.
- El sò de vaca. Patrocinat per Zombis Martínez. Zombis Martínez és un producte de la empresa Sobaos Martínez.
- Una miqueta de música (una cançó, òbviament) de la mà del grup Interferències
- La secció de rajar las series (amb Raquel i Jaime)
- I un final que no està ni bé ni mal (en realitat sí que està bé, però és que sinó, no rimava).

Tot això, ben comprimidet, en un programa de mitja horeta presentat per Vicent i amb la inestimable tasca de Jaime i Josep apretant botonets.





PD: La vesprada-nit del dia 17 de desembre (este dimecres no, l'altre) tindrà lloc en Gandia l'esperada búho, l'obra de teatre del grup Monminet, del qual en sóc membre. Vos convide a tots a vindre (és gratis) o, al menys, a preguntar-me "eh! com quedà això?"


PPD: Respecte al projecte de la sèrie, el rodatge està en modo: pausa fins que passe la búho.

3 comentaris:

Josep ha dit...

Visca!!

Alarcón ha dit...

Ha estat bé el programa, la veritat,i açò que jo pensava que amb el pas a programa setmanal anava a perdre qualitat. Però mira, m'he equivocat i m'alegre.

A mi que no em agradaven gens ni mica "Los Gonsales" i aquesta temporada sí que m'agraden (de moment), doneu-li un plàtan extra al guionista!

I per cert, a ver si rajeu Flashforward, que s'ho mereix. 42 minuts de capítol per què la trama tan sols avance als últims dos minuts, manda collons.

P.D.: Simó, deixa aquest comentari i esborra l'anterior, que no m'agrada que isca el nom de la web i no el meu cognom, amb el bonic que és!

Simó Martí i Olmos ha dit...

A Josep:
Vicks Vaporub!!!

A Javi:
Homeeeeeeeeeeeee...
nosaltres tenim qualitat de sobra... com si ens pega per fer-lo diari!!
(tranquil que això no passarà)
Ja li ho diré a Jaime, ja... (que és qui fa lo de les series) no paren de demanar-li series... però FlashForward caurà... vamos, casi segur... o igual no. Jo què sé.
PD:Borrat.