dimecres, 21 de gener del 2009

Açò hi hauria que gravar-ho

Sé que fa molt que no escric res... sé que molts penseu que no faig res... sé que molts penseu que després d'haver escrit cinc entrades en desembre m'he hagut d'agafar unes vacances perquè el cervell ja no em donava per a més acudits i necessitava oxigenar-lo per a que no se'm col·lapsara... però no és així. Bé, en realitat sí. Sí que és així. Però he gravat aquest programa de ràdio d'humor amb uns amics de la classe... Açò hi hauria que gravar-ho es diu... doncs bé, el pilot ja està gravat... podeu escoltar-lo si premeu sobre el titol de la entrada o ací... falta veure si ens el deixen emitir en la emisora de la universitat... Supose que sí... sinó sempre ens quedarà internet...

Al primer programa podeu trobar una secció d'actualitat (ací és on apareix la meua persona), un debat entre superherois moderat per Pedro Piqueras, una secció de cinema de la mà de Roberto Carlos (el futbolista, no el que canta) i Bernard Schuster (o com s'escriga), una sobre sèries, una sobre estadístiques, uns quants acudits que no entendràs si no vens a la nostra classe (ho sent molt)... i sobretot un final absolutament ES-PEC-TA-CU-LAR... la veritat és que em fa por, perquè sé que el nivell d'aquest final ja no el podrem igualar... és increible, la veritat...

PD: No és fàcil fer un programa d'aquests, eh? A veure que vos penseu!! Que són moltes hores xarrant en el bar de la universitat amb els amics beguent cervesa!! Que podria haver estat estudiant o haver fet alguna cosa de profit!! Que m'he hagut de sacrificar molt!!

PPD: Puga ser que no escriga jo post-dates en alguna entrada...