dimecres, 18 de febrer del 2009

Psicologia inversa

Escric açò per dir que m'han avisat per a que vaja a fer un monòleg dimarts que ve (sí, el dia del concert de Franz Ferdinand) a la Facultat de Psicologia (la Facultat de Psicologia, tu... va a ser un moment de tensió... hauré de mesurar les paraules... segur que em treuen algo i m'acaben tancant...), serà a les 19:00 o a les 19:30 (ja sabeu que jo açò de les hores no ho domine molt. I sí, és abans del concert de Franz Ferdinand) i anirà sobretot de les coses que fique al bloc (a diferència de que, al no tindre que ser obligatòriament escrit, per fi vaig a poder fer un musical... (i després podré veure a Franz Ferdinand, que segur que canten millor que jo)... havia pensat d'educat un mono per a que tocara la pandereta, però m'han dit que per al dimarts que ve (sí, el dia del concert de Franz Ferdinand) encara no me l'hauran enviat... llàstima.

PD: Respecte a per què no he penjat res últimament, ha sigut bàsicament perquè no m'ha donat la gana. Material en tinc, el dia que em vinga de gust, ho escric tot i ja està.

PPD: Ja sé que esperàveu algun acudit o algo, però millor me'ls guarde per al dia 24... no vaig a anar desaprofitant-los ací a lo loco.

PPPD: I per cert, una vegada passats els examens ja està en marxa el segon programa de l'Açò hi hauria que gravar-ho...

2 comentaris:

Josep ha dit...

Penjarà vostè el monòleg al Youtube?

Simó Martí i Olmos ha dit...

ja veurem, primer he d'aconseguir passar-me'l a l'ordinador, que pareix que no em deixa... igual és un sistema d'auto-defensa que té el meu ordinador, ves tu a saber...