diumenge, 28 de desembre del 2008

Salir, beber, el rollo de siempre, meterme mil rallas, hablar con la gente...

Estava l'altre dia llegit el diari (però no em venia de gust escriure i ho escrit hui) i em vaig trobar una notícia que em va impactar molt (bé, tant com molt tampoc... lo suficient), diu que els consumidors que cocaïna multipliquen per 12 el seu risc de convertir-se en alcohòlics... que dius "a veure si ho entenc"... eres un puto cocaïnòman... eres un ionqui... estàs gastant-te una pasta impressionant en una substància que està matant-te per dins i fotent a la gent que t'envolta (sí, com en la propaganda)... estàs destrossant-te la vida!! Tu creus que vas a preocupar-te per si te fas o no alcohòlic??!!! És el menor dels teus problemes!! És com dir: "este medicament te va a produïr impotència i en alguns casos mal de cap" i tu: "Mal de caaaaaaaaaaaaap!! Noooooooooooooo!! Que cruel és la vidaaaaaa!!" Què no veuen que de ionqui a borratxo ja és un avanç?? És que jo no m'imagine a les mares: "senyora, el seu fill és cocaïnòman" "No!! Com pot ser això? sisquera (paraula que utilitza la meua senyora iaia cada dos per tres i que expressa desig)... sisquera que no se'm tire a la beguda prou..."

Tu te creus? Quatre anys! Quatre anys que han tardat per a fer l'estudi eixe... quatre anys! que tots els cocaïnòmans que començaren són ja els borratxos del poble... què li anem a fer? la qüestió és fer estudis... cada volta es fan estudis més tontos... es veu que els bons ja estan pillats i van quedant-se sense idees...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola em dic narcís :)

Simó Martí i Olmos ha dit...

Hola don Pepito

Anònim ha dit...

No no, em dic Narcís, apart de veure pelicules en clase fas algo mes?
BwaHwaHWaHWaHawa

Simó Martí i Olmos ha dit...

Home... fer de fesolet radioactiu de tres caps en les pràctiques de plató de televisió val? o volies dir si faig alguna cosa de profit?
Una última qüestió: "BwaHwaHWaHWaHawa" és la firma o és una risa maligna?
Una altra última qüestió: qui és vostè?

Josep ha dit...

Què vols que te diga? Els borratxots del poble són personatges entranyables. Tenen antiguitat. Recorda: en el món de les toxicomanies, al veterania és un grau. I els de la keratina que se posen a la cua, xe collons!!