dimarts, 23 de desembre del 2008

Necessite la vostra ajuda

Últimament m'està passant una cOsa mOlt estranya... més del que acOstuma a ser nOrmal... nO sé per què en tOts els sOmnis que estic tenint d'un temps ençà apareixen unes galletes "LU Dinosaurios" integrals... i sempre em prOvOca tastar-les, perÒ després pense "deuen d'estar asquerOses" i nO me les cOmpre...

SÓn com les nOrmals de tOta la vida, perÒ una miqueta més grans, integrals i els paquets venen de dOs en dOs en llOc de vindre de quatre en quatre... en l'últim sOmni apareixien dues vegades: la primera senceres i la segOna trencades...

Què en penseu vOsaltres? Penseu que pot tindre algun significat? he buscat en internet en pàgines sObre sOmnis i nO m'apareix res per "LU Dinosaurios integral"... POt ser que siga jO un visiOnari? un hOme avançat al seu temps? O ja existeixen i el meu cerbell em tOrmenta per nO haver-les tastat? O símplement penseu que estic cOm una cabra?

Per favOr, necessite la vOstra ajuda... m'estic tornant bOig...


PD: Les "o" estan en majúscules perquè ho he copiat del meu perfil del tuenti i no tenia ganes de canviar-ho... i sí, jo en el tuenti escric així, què passa? ja he fet prou que he canviat la del títol, ja...