dilluns, 14 de febrer del 2011

Torne a la web

Després de més de mig any sense actualitzar per ací, m'agradaria començar el meu retorn anunciant que m'he convertit en un dels monologuistes de major prestigi de les terres valencianes. Però no ho faré perquè és mentida.

De totes maneres una cosa sí que és veritat (a banda de la de que he estat més de mig any sense penjar res) i és que he decidit reemprendre l'aventura (aventura?) del blog.

Vos preguntareu (no sé per què parle en plural) el per què d'aquest retorn: Doncs no tinc res millor que fer ara mateix, i no tinc son.

Com podreu comprovar en el nou disseny, he fet una gran millora en quant al meu domini del Photoshop. He decidit mantindre els colors que tan representatius eren tant de la pàgina com de mi mateix, i he canviat el rètol de dalt bolcant en ell tots els meus coneixements d'aquest programa d'edició d'imatges, és a dir, ficar un text, fer-li ombra i ficar-li un color de fons.

A més, publicaré tots els curts, programes de ràdio i coses en general que he anat fent durant aquest temps.

Avui, per a començar, vos deixe un link amb els curtmetratges en que he participat, entre ells, LoveCakePanic!, un curt guanyador del tercer premi del festival del curtmetratges en valencià Inquiet, en la secció A Correcuita. Un musical fet en dues setmanes on hi participe, amb els companys de CritBoig, com a Ajudant de Direcció, Muntador i Actor (un poquet), i del qual s'ha dit:

"El millor curt "a corre-cuita" que s'ha presenta mai al festival" Dit per un dels responsables del festival.
"A mi m'ha agradat més el vostre que el meu" Dit per Sam Baixauli, guanyador del primer premi.

"El que més m'ha agradat ha sigut el de Love Cake Panic!" Di
t per un xic que passava per ahí després de veure tots els curts del concurs.




4 comentaris:

Jaime Grau ha dit...

M'agradaria criticar tota la estética visual del blog, però només comentaré lo mal retallat que está el teu monyo en la foto.

Josep ha dit...

Visca! Bravo!

Quan actues per Barcelona?

Simó Martí i Olmos ha dit...

MANGANXET: Tio... ho he fet amb el Paint... saps de sobra que els meus coneixements de Photoshop no donen per a tant...

JOSEP:
Més voldria jo que actuar per Barcelona... de moment, tinc prou amb actuar per València i Alacant... espere que aquest estiu la cosa vaja a més (m'ho curraré en eixe aspecte, ho jure)

Un tipo con boina ha dit...

Simó torna! Jo dic SÍ.

P.D.: ¿Has visto? Soy un políglota.